...
Известие
Collapse
No announcement yet.
Откъде да взема (+) от лампата за включена задна..?
Collapse
X
-
Аз направих така - отворих капачето на петата врата и видях до крушката кабел с какъв цвят отива - май беше черно/бял.
После дръпнах мокетите от дясната страна на багажника и намерих снопа с кабели, а в него, кабела със същия цвят. За сигурност забих в кабела една игличка и премерих с мултицета че има + само при включена задна, после загилвах и връзвах парктроника.
Там до този сноп, в ъгъла съм монтирал и централата на парктроника, а и там има една голяма тапа, пластмасова, която съм пробил да изкарам кабелите на датчиците.
Моя парктроник е само със звукова сигнализация, дисплей ми не требе. А и няма да си развалям таблото я...
Само малко ниско разпробих бронята - под номера, а трябваше да е на нивото на номера, та сега като е наклонена назад хваща земята...
Някой знае ли как да намаля чувствителността на датчиците?Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
-
Първоначално публикувано от badmadafakaПо-привлекателна идея ми изглежда да ровя в снопа кабели зад стопа...
От лявата страна на колата се случва всичко това, т.е. като застанеш срещу отворения багажник - в ляво...
Защо съм написал дясно, утрепи ме, не знам
И да, в най големия сноп търси кабела. Виж си до лампата по кой кабел идва + и го търси по жвят в снопа.
Това за пускане на кабел от датчика, дето го е писал колегата - не е невъзможно, ама е излишно...
Ако се захванеш - 10 мин макс да го начериш, барабар с отвиването на няколкото болта, придържащи тапицерията.
Не му мисли толкова, захвщай се, само внимавай като дупчиш бронята, че там връщане няма, или поне е твърде болезнено
---------- Post added at 22:01 ---------- Previous post was at 21:58 ----------
Първоначално публикувано от dimi bs Покажи съобщениеа малко настрани от темата,откъде мога да промуша кабел от двигателя към купето,благодаряAlfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Comment
-
За теглич не знам, не съм гледал.
А за рязане - ти няма да режеш нищо - само заголваш леко кабела, много внимателно, без да прерязваш цялата изолация. Около 2см е достатъчно. Прекарваш кабела който свързваш през средата на снопчето, овързваш го хубаво и изолираш.Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Comment
-
Първоначално публикувано от Yavor Покажи съобщение....Някой знае ли как да намаля чувствителността на датчиците?
Пробвай с намаляване на захранващото напрежение.
Може и със позатапването им с подходящо фолио.Last edited by tonov; d.m.y г., 19:45.На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
-
Първоначално публикувано от Yavor Покажи съобщение...Виж къде влиза снопа в купето и покрай него, обикновено има гумен тампон, който има уширение, което може дасе продупчи и да се пркара кабел. Момтирал съм аларми на няколко мои коли - 3 фиата де, и на трите беше така. Дупча с отверка, тънка, и прекарвам един тел от вън навътре, напипвам го, за края му връзвам кабела и го изтеглям.Last edited by tonov; d.m.y г., 19:46.156 2.4 JTD sportwagon 140hp 2000
Comment
-
Първоначално публикувано от dimi bs Покажи съобщениеникой ли не е пипал
На 156 не съм го правил, не зная...
Явно ще трябва да се надупиш и да споделиш после как се правиAlfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Comment
Comment