Известие

Collapse
No announcement yet.

Откъде да взема (+) от лампата за включена задна..?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Откъде да взема (+) от лампата за включена задна..?

    ...
    Last edited by badmadafaka; d.m.y г., 10:12.

  • #2
    Аз направих така - отворих капачето на петата врата и видях до крушката кабел с какъв цвят отива - май беше черно/бял.
    После дръпнах мокетите от дясната страна на багажника и намерих снопа с кабели, а в него, кабела със същия цвят. За сигурност забих в кабела една игличка и премерих с мултицета че има + само при включена задна, после загилвах и връзвах парктроника.

    Там до този сноп, в ъгъла съм монтирал и централата на парктроника, а и там има една голяма тапа, пластмасова, която съм пробил да изкарам кабелите на датчиците.
    Моя парктроник е само със звукова сигнализация, дисплей ми не требе . А и няма да си развалям таблото я...

    Само малко ниско разпробих бронята - под номера, а трябваше да е на нивото на номера, та сега като е наклонена назад хваща земята...

    Някой знае ли как да намаля чувствителността на датчиците?
    Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
    ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

    Comment


    • #3
      В E-Learn не дават схемата, друже. Така, че дерзай с опипване
      Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
      156 1.8TS 16V (01.2001)
      147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
      0879369082

      Comment


      • #4
        По-лесно е от датчика на кутията То не е датчик де, а прост ключ, но както и да е. От там можеш да си пуснеш жица към купето
        Last edited by oem; d.m.y г., 14:30.
        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

        Comment


        • #5
          а малко настрани от темата,откъде мога да промуша кабел от двигателя към купето,благодаря
          156 2.4 JTD sportwagon 140hp 2000

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от badmadafaka
            По-привлекателна идея ми изглежда да ровя в снопа кабели зад стопа...
            Извинявай колега, голяма грешка в писането направих...
            От лявата страна на колата се случва всичко това, т.е. като застанеш срещу отворения багажник - в ляво...

            Защо съм написал дясно, утрепи ме, не знам

            И да, в най големия сноп търси кабела. Виж си до лампата по кой кабел идва + и го търси по жвят в снопа.

            Това за пускане на кабел от датчика, дето го е писал колегата - не е невъзможно, ама е излишно...


            Ако се захванеш - 10 мин макс да го начериш, барабар с отвиването на няколкото болта, придържащи тапицерията.
            Не му мисли толкова, захвщай се, само внимавай като дупчиш бронята, че там връщане няма, или поне е твърде болезнено

            ---------- Post added at 22:01 ---------- Previous post was at 21:58 ----------

            Първоначално публикувано от dimi bs Покажи съобщение
            а малко настрани от темата,откъде мога да промуша кабел от двигателя към купето,благодаря
            Виж къде влиза снопа в купето и покрай него, обикновено има гумен тампон, който има уширение, което може дасе продупчи и да се пркара кабел. Момтирал съм аларми на няколко мои коли - 3 фиата де, и на трите беше така. Дупча с отверка, тънка, и прекарвам един тел от вън навътре, напипвам го, за края му връзвам кабела и го изтеглям.
            Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
            ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

            Comment


            • #7
              За теглич не знам, не съм гледал.
              А за рязане - ти няма да режеш нищо - само заголваш леко кабела, много внимателно, без да прерязваш цялата изолация. Около 2см е достатъчно. Прекарваш кабела който свързваш през средата на снопчето, овързваш го хубаво и изолираш.
              Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
              ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от Yavor Покажи съобщение
                ....Някой знае ли как да намаля чувствителността на датчиците?

                Пробвай с намаляване на захранващото напрежение.
                Може и със позатапването им с подходящо фолио.
                Last edited by tonov; d.m.y г., 19:45.
                На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от Yavor Покажи съобщение
                  ...Виж къде влиза снопа в купето и покрай него, обикновено има гумен тампон, който има уширение, което може дасе продупчи и да се пркара кабел. Момтирал съм аларми на няколко мои коли - 3 фиата де, и на трите беше така. Дупча с отверка, тънка, и прекарвам един тел от вън навътре, напипвам го, за края му връзвам кабела и го изтеглям.
                  ако може някой правил това упражнение да ме насочи с подробности че наван е малко хладно за да се ровя с часове
                  Last edited by tonov; d.m.y г., 19:46.
                  156 2.4 JTD sportwagon 140hp 2000

                  Comment


                  • #10
                    никой ли не е пипал
                    156 2.4 JTD sportwagon 140hp 2000

                    Comment


                    • #11
                      156 2.4 JTD sportwagon 140hp 2000

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от dimi bs Покажи съобщение
                        никой ли не е пипал

                        На 156 не съм го правил, не зная...
                        Явно ще трябва да се надупиш и да споделиш после как се прави
                        Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
                        ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

                        Comment

                        Working...
                        X